vrijdag 19 maart 2010

1 tafeltent af

Maar helaas....het eindresultaat kan ik niet op de foto zetten. Mijn tafel is namelijk 5cm breder dan de tafel waar deze voor bestemd is. Wie weet komt er ooit een foto als hij daar over de tafel ligt.

Misschien begin ik dit weekend aan de 2e tafeltent, dat weet ik nog niet zeker. Eerst even wat anders voor de afwisseling.

Vanmiddag heb ik bij het Kruidvat 4 dekens van fleece gekocht. 2 van Spiderman en 2 van Tinkerbell. Ik ga hier truien van maken. De stof is niet heel dik dus dat worden leuke truien voor nu.
Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien. De prints zijn namelijk best groot. Maar dat geeft wel een mooi effect denk ik.

1 reacties:

* Marinda * zei

ben benieuwd naar de truien die je gaat maken!!!

ben trouwens via hat bb forum hier terecht gekomen op je blog (maar post daar onder een andere naam)

groetjes,