zondag 7 augustus 2011

Van jurk naar rok

Vorig voorjaar maakte ik voor Maud een jurk. (zie hier)

Maar ja meisjes groeien en die jurk paste echt niet meer om d'r body heen. Niet getreurd.....er zit genoeg rok aan om er een rok van te maken.
Dat is niet zo heel moeilijk.

Zo gezegd zo gedaan....



Maar ja ze heeft eigenlijk alleen maar een simpel rood shirtje of wit om er op te dragen. Zo kwam ik op het idee om een vestje maken. Alleen waar vind ik dat patroon dat ik zoek?
Op het Sancho-forum kon ik dat vinden. In de nieuwste Ottobre. Helaas is die in Odijk niet te krijgen. Maar in Bunnik gelukkig wel.
En Het Langbroekertje heeft me voorzien van een mooie rode tricot.

Het vest is voorzien van Hello Kitty-knoopjes. Die had Maud al eens eerder uitgezocht. Dus dat zal ze wel leuk vinden.

Ik ben benieuwd of het past, dat zullen we zien als ze terug zijn van de vakantie met papa.

2 reacties:

Anoniem zei

Wat een mooi setje :-)
Djana

* Marinda * zei

ik kwam eigenlijk heel toevallig via via op je blog. Maarre, volgens mij kennen wij elkaar wel van een bepaald forum ;)

(als je niet weet wie ik ben, zal ik je wel een prive berichtje sturen, maar je mag eerst raden hahaha).

groetjes,