zondag 20 februari 2011

carnaval 2011

En dan is het alweer bijna carnaval. Stef kwam eerst met het idee: mama ik wil Suske worden met carnaval. Ok jongen prima. Dat moet niet heel moeilijk zijn.
Maar toen kwam Maud: Mama ik wil Wiske zijn.


Dus mijn kinderen gaan als Suske en Wiske naar school met carnaval. Toch jammer dat ze op verschillende plaatsen feest vieren.....


Maar goed ik moest aan het werk...en dit is het resultaat:

En omdat ik toch leuk bezig was heb ik Schanulleke ook maar gemaakt




2 reacties:

Hennie zei

Mooi gemaakt! Daar zullen er vast niet veel van zijn! En dan ook dat popje er nog bij, helemaal goed!
Groetjes Hennie

Anoniem zei

Carnaval 2012 komt eraan en wij hadden ook het idee om als Suske en Wiske verkleed te gaan (volwassenen) en dan mag Schanulleke natuurlijk niet ontbreken. Verkoopt u deze misschien ook? Of hoe heeft u deze gemaakt? Ik hoor graag van u.
l_van_der_sanden@hotmail.com