zondag 26 oktober 2008

Verjaardagsset!


Ik heb een keer een set voor Stef gemaakt! En ik moet zeggen we zijn allebei tevreden. Stef niet helemaal want hij wil het nu al aan en niet wachten tot zijn verjaardag. Ten eerste een broek. Van appelgroene ribstof. Gewoon het smalle model uit de Ottobre dat ik al vaker heb gemaakt. Maar het zit hem erg goed dus dan is het wel fijn.
Van achterenVan voren
Detail achterzakken
Ten tweede een trui, van donkerblauwe joggingstof.
Het was een uitdaging van Sancho om dit patroon te maken...en ik vind hem geslaagd.
Gisteren ben ik met Stef naar de markt in Zeist gegaan. Daar heeft hij de Pokemon-applicatie uitgezocht. Er was niet zo heel veel keus, maar dat was ook wel zo makkelijk.
De sterren komen van het originele patroon maar dan net een beetje anders....

1 reacties:

MoniqueB. zei

Mooie detailering! En een prachtige nieuwe vormgeving op je blog!